1. Vásárlási, szállítási tájékoztató
Szállítás Magyarországon:
Kiszállítás díjszabása Magyarország területére:
1-26500 Ft között a szállítási díj, melyeket a vásárló opcionálisan választhat:
- GLS házhozszállítás:1595Ft
- GLS Csomagpont:1195 Ft
- GLS Csomagautomata:1195Ft
- Express One házhozszállítás:1150 Ft
- MPL Csomagautomata: 990 Ft
- MPL Posta Pont szállítás 990 Ft
- MPL Postán maradó szállítás: 990 Ft
- MPL Házhozszállítás: 1.990 Ft
26.500 Ft felett ingyenes a szállítás,melyet kizárólag az Express One futárszolgálattal végezzük!
A szállítási határidők a futárcégekkel kötött szerződés alapján az Ő általuk vállalt szállítási idők alapján lettek beállítva. Természetesen előfordulhatnak késések, hibák ezen esetekért felelősséget vállalni nem tudunk, azonban az esetek 99,9%-ban problémamentesen lezajlanak a csomagkézbesítések.
Az árak banki előreutalással, értendőek!
Ha Ön a futárnál szeretne Készpénzzel, vagy kártyával fizetni, akkor a futárcég pénzkezelési-utánvétet (Express One- GLS) vagy bankkártya díjat (GLS) számol fel.
Fizetési módok:
- Előre utalással (költsége 0 Ft)
- Utánvét a szállítónál (költsége 400 Ft bruttó)
100.000 Ft feletti végösszegű rendelés esetén utánvétes fizetés nem választható.
Egyes termékek ingyenes szállítást vagy egyéb kedvezményes szállítást élveznek ezért mindig olvassa el a termékoldalon az információkat és ennek tükrében válassza ki a szállítási módozatot.
A szállítmányozó cégekkel külföldi szállítási szerződéssel nem rendelkezünk, így sajnos külföldre szállítani nem tudunk.
Amennyiben Ön rendel egy ingyenes szállítási módot élvező terméket és a kosárba tesz még más nem ingyenes szállítással választható terméket, úgy az összes termékre érvényessé válik az ingyenes szállítás.
Szállítási idő: Futárszolgálattal 1-3 munkanap, csomagpontra való szállítás 2-4 munkanap. (utóbbi esetben több partneren is átmegy a csomag) Cégünk vállalja, hogy raktáron lévő készlet esetén minden nap 10- ig leadott rendelés aznap átad a futárnak kiszállításra.
Szállítás menete:Minden munkanap10- ig leadott rendelés (raktáron lévő termékek esetén és ha nem előreutalást választ) még aznap feladásra kerülnek. A következő munkanap a futárcég kézbesíti a küldeményt az esetek 95%ban. Amennyiben akadályoztatást követően nem tudja kézbesíteni a csomagot, úgy az ezt követő munkanapon ismét megpróbálják a kézbesítést. Ezután a csomag, ha nem lett átadva, akkor a futárcég visszaküldi a feladónak.
Áraink természetesen tartalmazzák a csomagolási díjat.
Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után azonnal ellenőrizze és győződjön meg arról a számla alapján, hogy a rendelésének megfelelő terméket, termékeket kapta meg. Az esetlegesen felmerülő hiányosság esetén jelezze az ügyfélszolgálatunk felé, levélben info@greenpatika.hu.
A futárszolgálatok elérhetőségei
GLS Futárszolgálat Kft.
Házhoz szállítás: +36-29-88-6670
GLS csomagpont: +36-29-88-6670 / 5-ös mellék
E-mail: info@gls-hungary.com | glscsomagpont@gls-hungary.com
Express One Hungary Kft.
Házhoz szállítás: +36-1-8-777-404
E-mail:ertesites@expressone.hu
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: info@greenpatika.hu
Amennyiben megsérült a csomagolás illetve a küldemény, úgy haladéktalanul kárjegyzőkönyvet szükségeltetik felvenni! A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre! A csomag és vagy csomagolás
A honlapon feltüntetett szöveges tartalom, illetve a fotók esetében a tévedés jogát fenntartjuk!
2 .A megkötött szerződéstől való elállás
A felhasználónak joga van a megrendelt áru átvételétől számítva, tizennégy munkanapon belül, indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ha a felhasználó így dönt, a következő feltételeket kell betartania:
- az átvett csomagot vissza kell küldenie a számlán feltüntetett címre
- a visszaküldött csomagolásnak és árunak sértetlennek és bontatlannak kell lennie, valamint szükséges az eredeti számlát is mellékelni. A küldeményt ajánlatos bebiztosítani
- a szerződéstől, megrendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha az áru az átvétel napjától hét munkanapon belül visszaküldi a feladónak.
- a visszaküldött áru átvétele után az eladó köteles 15 napon belül a szerződéstől való elállástól a vevőnek visszaküldeni a pénzt postai utalványon, vagy banki átutalással az ügyfél által megadott bankszámlájára, vagy közös megegyezés alapján az adott összeg levásárolható.
-abban az esetben, ha a fent említett feltételek nem teljesülnek és azok nincsenek betartva nem fogadhatjuk el a rendeléstől való elállást! Ebben az esetben az áru vissza lesz küldve a vásárlónak!
3. Reklamáció
A vásárlót az egy éves szavatossági idő illeti meg a megvásárolt tartós fogyasztási cikkekre. A garancia nem vonatkozik az áru természetes elhasználódására, vagy annak szakszerűtlen használatára.
Reklamáció esetén az eladó köteles haladéktalanul, bonyolultabb esetekben 3 munkanapon belül érdemi választ adni a panaszra, amely határidő nem azonos a hiba szakértői véleményezésének idejével. A panaszkezelés nem tarthat 3O napnál hosszabb ideig, ha viszont letelik ez az idő és nem történt előrelépés, akkor a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mint javíthatatlan hiba esetén.
Ameddig a reklamált hiba eltávolítható a vevőnek joga van a díjmentes javításra. Abban az esetben , ha a hiba nem elhárítható, a vásárló igényelheti a cserét vagy elállhat a szerződéstől és visszaigényelheti a kifizetett összeget.
A vevő köteles az adott hibát az eladónak írásban reklamálni postán vagy e-mailben.
A reklamációnál szükséges az eredeti számlát visszaküldeni, megadni a megrendelés számát, feltüntetni a termék pontos megnevezését és a hibát pontos leírással meghatározni.
Az áru cseréje, vagy árának visszafizetése kizárólag számlával, eredeti csomagolásban, minden dokumentum bemutatásával lehetséges!